Hai. Selamat hari raya :D

Bila lagu raya dah kedengaran di mana - mana mood kerja pon dah tak ada dah ni. Ahahaha. Mood raya je sekarang ni. Bosan gila kerja nak dekat raya ni. Sikit lagi nak jadi gila. Aha. Nasib esok last kerja. Isnin dah cuti yaaaaaaaaahoooooo ! boleh balik kampung dengan gembiranyaaaa *lompat lompat*  As usual, aku duduk sorang dalam bilik ni. I'm alone sebab homies lain semua kerja balik lewat. Just me. And my bed. Oh. Bosang nya saya.  Sighhh. 


Baju raya pun tak ada lagi ni. Lelaki baju raya sepasang pun dah cukup. Perempuan ? satu almari pun belum tentu cukup. Mihmih. Asraf lagi la senang hidup dia, dia kata pakai balik je baju tahun lepas. Ack. Memang senang sangat hidup awak asraf. Behehehe. Save sangat itu budak. Tapi takpa before dia balik kampung , sabtu ni dia harus teman gua pergi cari baju sampai jumpa. Terima kasih awak. Hihihi.Cepatlah raya , cepatlah. Ekeke.

One more thing cuti aku dah approve. Lega sangat. Aku rasa hati aku macam kena rendam dengan ice batu. Rasa sejuk. Lega. Berangin haha. Boleh bercuti dengan tenang. Ahah.



                                      

Kempunan nak minion yang Mcd jual sampai gila berebut - rebut tu. Harap asraf boleh belikan saya happy meal ni. Tapi dah habis huk sedih T__T                



No comments: