Tak dapat duit ghayaaa =(

Assalamualaikum =)

Hai korangggg semua. selamat hari raya ye u olss semua. i dah kembali ke manja sebab esok dah start kerja arghhh why i was so lazy hm
how was your raya ? Saya ? Mmm rasa tahun ni raya macam ada kurang sikit laaa aaa maybe sebab tak banyak berjalan raya and gua tak dah tak dapat duit raya. so macam ada kurang sikit raya tahun ni sangat tak ohsemmm hmph !!!!

ini tahun my turn pulak yang kena kasik adik - adik duit raya sebab dah bekerja. dah macam roda so lumrah lah. dulu aku yang dapat duit raya sekarang aku pulak kena kasi orang hmm sedih tak korang sebab tak dapat haishh eheheh =p

anddddd dah esok kena back to office macam biasa. Ack.masih mood raya lagi ni walaupun bosan sebenarnya then bila nak masuk office rasa macam takda mood.

okay , gtg sebab nak meet asrapp lep lep saya. rindu sangat ni sobs T__T

peace =)

                                                                                     





No comments: