Are we meant to each other ?

Assalamualaikum

in this world theres nothing what we call perfect love bcause cinta tu mampu membahagiakan tapi sering menyakiti. but for me, cinta tu hanya istimewa apabila kita berikan cinta kita kepada yang layak menerimanya. for me lah i don't know what other think. but yeah it is.

lorh harini nak cintan cintun pulak keke. ye saya la minah jiwang tu wahaha =p
tapi betulah orang cakap hm ni orang lah cakap cinta kalau kita kejar memang dapat yang entah apa - apa. cuba kalau tengah seronok hidup single , asyik ada je orang approach ajak couple bagai. its realy true.

here is the some of story of mine.
happens to be , last sunday me have an iftar at my sister house and the best part is abang ipar gua merangkap kawan ex boyfriend aku jugak datang sama berbuka sekali . and the then lepas dah kenyang , aku duduk lepak kat depan tv tiba tiba dia dok sebok tanya " ko ada contact dia ke ?" Gulp * sambil gelak cover* aku terus tanya DIA tu siapaa ? yang dia. "eleh buat tak tau pulak" Cis.
saja la tu kene kan aku. And i was like herrrrr =..= memang aku dah lama tak contact dia la samsol.
nasib ampa abg ipar aku tau okay  beza umur kitorang  1 tahun je tapi. tak faham asai jumpa ja mesti tanya pasai tu sampai aku naik hangin. so far , tak pernah la dia tak tanya bila jumpa aku hm nasib kau abang ipar nasib nasib =p

honestly , aku memang dah taknak ingat apa - apa pasal dia tu sebab aku memang taknak ingat lah. Tapi tipu la if aku kata tak ingat kan sigh. but now its just memories.

i think  benda paling sedih bila kita dah bertemu someone and we fell for them end up we realise that orang tu bukanlah jodoh kita. we are not meant to each other and the worst is kita telah mensia - siakan masa bertahun tahun untuk menunggu ? this is insane ! let's say kalau sekarang dia tidak layak , 10 tahun dari sekarang pun dia tetap tak akan layak who's know. right ?

sekian.

dan sebenarnya , i only have this boy and he's kinda funny =p




1 comment:

Nur Hanysa said...

kau ada contact dia ? aku pun nak tau jugak . ekekekekeke :p