Nak kena bom ? heh

Assalamualaikum hey hello :D

Tahu tak hari ni hari apa ? Hari ni hari khamis ! Maknanya dah sepuluh hari kita puasa ! Hahaha. Alhamdullilah gua masih tak tinggal lagi puasa setakat hari ni. Minggu depan tak pasti lagi mihmih. Takpala bersyukurlah masih di beri kesempatan berpuasa tahun ni hehe.

But what a bad news is CUTI RAYA GUA TAK APPROVE !!! AKU MARAH SEKARANG!!! =.=
Bengang je pagi tadi, boss aku cakap cuti aku lepas raya tak approve!! What the ? Terus hilang mood aku nak kerja dah tadi. Hmm. Terpaksa la aku hamik cuti raya awal seminggu then on the second week raya dah kena turn up dekat office. Tsk tsk. Its so unfair. Menci ! Berapi je tadi nasib la puasa. Tampaq naya ja. Kali ni kalau tak approve jugak, ada jugak aku bom office tu sebab satu haram pun dia tak appove cuti aku lagi.

Sobs sedih pulak dengar lagu raya berkumandang di mana mana. Kat office tadi siap nyanyi lagu balik kampung bagai. Hmmmm hmmm hmmm rindu mak abah kat kampung aaaa. Haihhh sabare ajelah. Ughhhh sabtu ni kena kerja. Berat sungguh berat. But i have to turn up pffffftttttt




Bos gua memang kedekut sampul raya pun bagi sikit ! *sigh sigh*




No comments: