Counting days for ramadhan & syawal

Hoh awal gila kan dah counting nak puasa & raya, mihmih. Tadi baru habis on the phone ngan si dia! Boleh pulak kitorang borak topik pasal puasa and raya bagai. So terus rasa nak update. Well sebab tak lama lagi nak puasa kan. Raya tahun ni kena kasi kacak bergaya sikit. Hewhew. Rasanya ramadhan kali ni lebih bermakna dengan ada nya si dia dalam hidup aku. Selalunya , aku dengan budak rumah je yang bersahur & berbuka sama. In Sya Allah, doakan yang baik - baik untuk aku dengan dia. 

Cepatlah puasa cepatlah. Tak sabaq nak pergi bazaar ramdhan one of thing yang aku suka bila puasa is food of course. Sebab makanan yang takan ada pada hari biasa , akan ada pada bulan puasa je. Tu yang best. Mmm serious tak sabar dah bila fikir. I love bulan  ramadhan.

Alhamdullilah,
Syukur masih boleh berpuasa lagi tahun ni. Berharap semuanya akan baik , itu yang aku inginkan. Juga berdoa Allah akan mengekalkan jodoh ku bersama dengan orang orang yang aku sayang sampai bila pun. Sampai anak cucu ke or dah nyanyok ke kan, In Sya Allah sampai lah akhir hayat. 



Much much much love.

No comments: