Habis sepah ? Kemas lah

Aku tak tahu la camana dah nak kemas bilik aku ngan caca ni yang kadang macam baru habis perang dunia pun ada. Dah macam tongkang pecah pun ada masalahnya ni. Tu mak aku la yang suka cakap camtu kalau kat kampung. Kalau kat kampung ni memang dah lama parah gua. Parah ngan bebelan mak. Mungkin barang -barang aku yang berlebihan dah taktau nak campak pi mana sampai almari pun dah full. Barang terlalu banyak , shoping sini sana pastu longgok. Yes longgok.

Beli pastu tak pakai, kadang sampai aku tak tahu pun kewujudan baju tu. Tag harga pun kadang tak bukak lagi dah beli lain baju. Well, that's me. Beli dan tak pakai. Beli for nothing. Same goes macam kasut. Simpan buat perhiasan dalam rak. Banyak sangat harta karun. Taktau pasaipa gila simpan harta benda cam gini. Hewhew.



tengok ni serabut kan ? mm ;/

Phewwww*lap peluh* Baju & seluar banyak sebab kuat sangat shopping. Suka shopingg ing baju & semua benda mengikut nafsu walaupun tak diperlukan sebenarnya. Kan ? Rasa nak jual balik tp rasa sayang. Nak sedekah kat anak yatim pun ada. Tu planning lah. Tak tahu lah bila akan dilaksanakan.

Mmm,Tengah fikir macam mana agaknya bilik aku dengan husband aku nanti. Herrr tak dapat nak bayangkan. Macam mana eh ? Dah simpan dalam kotak pun masih banyak lagi dalam almari. Macam dah boleh beli almari baru je ni,yg ni macam dah nazak je aku tengok. Mihmih.

                                       
                                                                                              sweetkan bilik ni aummmm ? ^_^


Okay soon bakal beli katil baru. Transformasi akan berlaku! Yihaaaa!



No comments: