budak kelako =p

Assalamualaikum u olls =)

penat balik dr rumah my sister and terus capai laptop sebab rindu nak post entry baru ngee =p

thanks pada asrap sebab selalu ada dengan saya bila saya memerlukan beliau love ya
selalu before nak tidoq ke or bila duduk sorang-sorang selalu tersengih bila teringat dia seorang yang sangat kelako sebab even small things yang dia buat or cakap mesti i akan gelak.
senyum je taip entry ni =)

yelah jarang la aku tak gelak kalau dia buat lawak hm even the lame one. And dia punya the poyos hiperbola dia tuu haha tak habis-habis mamat tu hahaha. Kalau aku nak marah pun kadang tak jadi marah sebab dia terus buat orang gelak !
pernah selalu jugak jadi bila on the phone dengan dia , bila dia mamai dia mesti cakap benda merepek yang dah lari topik conversation tu hahah. First time aku jumpa orang macam ni. hoih banyak sangat nak ni cerita sampai esok tak habis =p

bila fikir balik saya tak perlukan orang yang sempurna tapi saya perlu orang yang boleh buat saya happy selalu. walaupun dia susah nak tunjuk sayang dia tapi dia suka tunjukan dengan cara yang lain contoh nya bagi suprise hehe. Takpe aaa even dia ni smoker agak kuat jugak nak buat camana saya redho je kekekeke

tahan jela walaupun i memang tak tahan bau asap rokok tahap boleh sesak nafas T__T
takpe aaa takpe, selalu yang aku taknak tu la yang aku dapat ek ek.

And the best part is dia pandai tiru suara pisang kuning ni. suka hati dia je panggil binatang ni pisang kuning kekeke. Maybe sebab diorang ni suka makan pisang kot rupa pun macam pisang dah pun hiks.

salam =)


No comments: