Happy fasting :D

Assalamualaikum :D

Hai hai semorang. Salam ramadhan :D and  Happy fasting untuk hari kedua hehe. Gua semalam dah dengaq bunyik mercun kat luar rumah ni. Lagu raya pun dah berkumandang sini sana.  Hebat bulan ramadhan ni , menguji kesabaran aku yang sangat tinggi. Hehe. Macam - macam dugaan dalam berpuasa ni sobs. Sabare ajelah. 1st day puasa sempat masak ayam masak lemak. Tapi gas pulak habis dengan tiba -tiba, nasib otak gua lincah berfikir aku pi sambung masak guna periuk eletrik. Genius kan kan muehehe :D

Dugaan  nya :D

Dah dua hari puasa susah gilak gua nak bangun sahur , tak tahu la apa masalah. Memang liat. Dengan kena bangun awai lagi pergi kerja. Bila tak sahur petang sikit mula la bateri dah merah hehe. Kenapaaaa susah sangat kenapaaaa haaaa =.=

Tapi takpa la takpa saya okay daya dah besar :D
Semoga ramadhan kali ini penuh makna dan kita semua dapat keberkatan dari NYA. 
I'm still thankful for what i have been through all this time. Gotta be stronger aite :D

Oh aaaa baju raya saya warna merah tahun ni  :D



No comments: